Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
Four siblings play a game of hide and seek and wind up entering a magical land. Once there, they discover a world inhabited by beasts, dwarfs, and giants and find themselves in a battle to defeat a witch.
Prepare to enter another world when Walt Disney Pictures and Walden Media present C.S. Lewis' timeless and beloved adventure. With the stunningly realistic special effects, you'll experience the exploits of Lucy, Edmund, Susan, and Peter, four siblings who find the world of Narnia through a magical wardrobe while playing a game of "hide-and-seek" at the country estate of a mysterious professor. Once there, the children discover a charming, once peaceful land inhabited by talking beasts, dwarfs, fauns, centaurs, and giants that has been turned into a world of eternal winter by the evil White Witch, Jadis. Aided by the wise and magnificent lion Aslan, the children lead Narnia into a spectacular climactic battle to be free of the Witch's glacial powers forever!