Hoops, Hopes & Dreams
The untold story of how Dr. Martin Luther King Jr. and Barack Obama both took to the basketball court to attract the attention of young voters and energize the movements they led.
The untold story of how Dr. Martin Luther King Jr. and an all-star team of civil rights activists took to the basketball court to attract the attention of young voters and energize the civil-rights movement, and how President Obama used that same strategy to fuel his historic campaign.