The Little Mermaid (Series)
Follow Ariel's adventures as a mermaid living under the sea with her father, King Triton, sisters, Sebastian the crab and Flounder the fish. With the help of her family and friends there's no problem, even from the evil sea witch Ursula, she can't handle.
Following in the wake of its phenomenal success as one of Disney's best-loved feature films ever, "The Little Mermaid" comes to television with the same sophisticated animation and colorful, comical characters that made it a hit with moviegoers worldwide. Reprising their roles from the film are JODI BENSON as the voice of Ariel and SAMUEL E. WRIGHT as that crustacean sensation, Sebastian, who'll find himself up to his crab legs in trouble as Ariel dives into a whole season's worth of new adventures and new characters in the undersea world of Atlantica.