Magic of the Disney Treasure
Go behind the scenes of Disney’s new ship, from Moana’s stage debut and the familia of Plaza de Coco to the illusions of a Haunted Mansion Parlor.
Go behind the scenes into the adventurous worlds of Disney Cruise Line’s new ship, the Disney Treasure. From rehearsal to premiere, voyage with Moana in the film’s first Broadway-style adaptation. Experience the inspiration behind bringing the world of “Coco” to life. And get a glimpse into the realm of illusions creating grim grinning ghosts on the high seas.