Aaron Carter: The Little Prince of Pop
ABC News takes a deep dive into the life of pop singer Aaron Carter, who became a mainstay in the early 2000s, touring the world as a child solo artist with hits like “I Want Candy” and earning the title “The Little Prince of Pop” from Michael Jackson. A few years later, Carter began mental health struggles ― culminating in his death in 2022.
Aaron Carter: The Little Prince of Pop dives deep into the life of pop singer Aaron Carter. Carter became a mainstay of the early 2000s pop scene, touring the world as a child solo artist with chart-topping hits like “I Want Candy” and earning the title “The Little Prince of Pop” from Michael Jackson. Just a few years after his rise to fame, Carter began a cycle of mental health struggles, experienced family turmoil, and grappled with addiction ― culminating in his untimely death in November 2022.