True Story
James Franco and Jonah Hill star in this taut thriller about a man accused of murdering his entire family and the disgraced newspaper reporter he claims to be – until he’s caught.
James Franco and Jonah Hill star in this taut thriller from writer-director Rupert Goold, based on Michael Finkel’s chilling, real-life story. After a disgraced New York Times journalist (Hill) learns that Christian Longo, a man accused of murdering his family, claims to be him, he is intrigued and begins meeting with Longo. But as time goes on, Finkel realizes how dangerous Longo really is.