Renée
"Renée" tells the story of Renée Richards' battle to enter the 1977 U.S. Open as the first transgender tennis player. Simultaneously, it follows her today as she struggles to cope with a life of contradictions and personal conflict. Through interviews with tennis legends, family, friends and experts from the transgender field, a story of perseverance, breakthrough and hardship unfolds.