Marked for Death
After Jamaican drugs infiltrate his hometown, Drug Enforcement Agent John Hatcher (Steven Seagal) springs to bone-busting, head-cracking action in this full-throttle adventure!
It’s Steven Seagal at his bone-busting, head-cracking best! After his partner dies, Drug Enforcement Agent John Hatcher (Seagal) returns to his hometown. But things there have changed for the worst. Jamaican drugs lords, led by a black magic high priest, have infiltrated the town. The thugs have met their match in Hatcher, though, and all the voodoo in the world won’t be enough to stop him!