Metro
Scott Roper, a fast-talking, wisecracking, on-the-edge hostage negotiator whose offbeat-but-winning style has made him San Francisco's top mediator!
Eddie Murphy teams with Michael Rapaport and Michael Wincott in this wildly entertaining, action-packed hit! Murphy plays Scott Roper, a fast-talking, wisecracking, on the edge hostage negotiator whose offbeat-but-winning style has made him San Francisco's top mediator! Roper will say...and do... absolutely anything to get his man. But when he comes face-to-face with a psychotic killer who's playing a lethal game of cat and mouse, he's finally met his match! Don't miss the excitement as the always amusing Murphy packs Metro with outrageous action that has critics and audiences cheering!