Ghosts of Ole Miss
In 1962, the University of Mississippi erupted in violence over integration while swelling with pride over an unbeaten football team.
In 1962, the University of Mississippi erupted in violence over integration while swelling with pride over an unbeaten football team. Mississippi native Wright Thompson explores the tumultuous events that continue to shape the state 50 years later.