Imagine Dragons Live in Vegas
Far from the days of playing in dive bars and casinos across the Las Vegas Strip, Imagine Dragons returns home to perform at the city's largest stage, Allegiant Stadium, in a triumphant concert film that showcases the band's rise to fame and the city that help shape their sound.