Cheetah
An orphaned cheetah cub, Duma, is adopted and raised by an American family vacationing in Africa. But when Duma is stolen by corrupt gamblers, teenagers Ted and Susan set out alone across the uncharted wilderness to find her. Their mission: a daring rescue.
They taught him how to play video games. He showed them how to survive. For California teenagers Ted Johnson and his sister Susan, a summer vacation in Africa turns into an incredible adventure and a struggle for survival. With their new friend Morogo, a Masai tribal boy, they share an amazing, confusing and funny cross-cultural friendship. Together they find an orphaned cheetah cub, "Duma," and raise her as a pet. But when Duma is stolen by corrupt gamblers, Ted and Susan set out alone across the uncharted wilderness to find her. Their mission: a daring rescue. Their only ally: Morogo...if he can find them. Come along on this thrilling adventure about friendship, courage and survival...an unforgettable journey that will take you into the very heart of the African wilderness.