The Sitter
When the world’s worst babysitter takes three of the world’s worst kids on an unforgettable overnight adventure through the streets of New York City, it’s anyone’s guess who’s going to make it home in one piece.
Jonah Hill rides out one outrageously wild night in this hilarious comedy from the director of Pineapple Express. Suburban slacker Noah (Hill) is watching a neighbor's kids when he gets a booty call from his horny girlfriend in the city. To hook up with her, Noah takes to the streets, but his urban adventure spins out of control as he finds himself on the run from a maniacal druglord. Raunchy laughs and insane action - it's all in a night's work for THE SITTER.