Post Grad
A recent college graduate is unable to land her dream job and is forced to move back in with her oddball family. While being slowly driven crazy by her family, the graduate has a brief fling with an older British neighbor - before realizing that her platonic best friend, who is about to move to NYC to attend law school, is her true love.
Ryden Malby (Alexis Bledel) has a master plan. Graduate college, get a great job, hang out with her best friend (Zach Gilford) and find the perfect guy. But her plan spins hilariously out of control when she’s forced to move back home with her eccentric family. By the time she lands her dream job, Ryden realizes it’s meaningless without the man of her dreams...and the people she loves. Michael Keaton, Jane Lynch (“Glee”) and Carol Burnett co-star in this offbeat romantic comedy that proves you can still end up on top, even when your life is turned upside-down!