The Amazing Spider-Man 2
It's great to be Spider-Man, but being Spider-Man comes at a price: only Spider-Man can protect his fellow New Yorkers from the formidable villains that threaten the city. With the emergence of Electro, Peter must confront a foe far more powerful than he. And as his old friend, Harry Osborn, returns, Peter comes to realize that all of his enemies have one thing in common: OsCorp.