Tin Men
Cruise back to Baltimore 1963, to the time and turf of a rare American breed: the "tin man" (aluminum siding salesman). Two less-than-honest rivals in the tin game (Richard Dreyfuss and Danny DeVito) meet in a fender bender, but their bruised egos and quick tempers turn the minor accident into a major vendetta against each other's symbols of success -- their prized Cadillac's. In what would seem to be a coup de grace, Dreyfuss decides to seduce DeVito's neglected wife (Barbara Hershey), but this romantic maneuver causes nonstop twists and turns to both the heart and the funny bone. With a supporting cast that's absolutely classic and music by The Fine Young Cannibals, TIN MEN sounds as good as it looks!