Finding Atlantis
Using satellite photography, ground-penetrating radar and underwater technology, experts are now surveying marshlands in Spain to look for proof of the ancient city. If the team can match geological formations to Plato's descriptions and date artifacts back to the time of Atlantis, we may be closer to solving one of the world's greatest mysteries.