People Like Us
From DreamWorks Pictures - the smart and witty drama PEOPLE LIKE US, an inspirational and touching movie everyone can relate to. Sam, a twenty-something, fast-talking salesman uncovers a startling secret that turns his entire world upside down.
The smart and witty drama People Like Us features an all-star cast, including Chris Pine, Elizabeth Banks, award-winning Michelle Pfeiffer and Olivia Wilde. Sam (Pine) is a twenty-something, fast-talking salesman whose latest deal collapses the day he learns his father has suddenly died. Against his wishes, Sam is called home to put his father's estate in order and reconnect with his estranged family. While there, he uncovers a startling secret that turns his entire world upside down- he has a 30-year-old sister he never knew existed. This is an inspirational and touching movie everyone can relate to.