Mad Love
The wild and sexy story of two passionate young people who take to the road for the incredible adventure of their lives!
Heartthrob Chris O'Donnell and the seductive Drew Barrymore fall hard in Mad Love - the wild and sexy story of two passionate young people who take to the road for the incredible adventure of their lives! Straitlaced Matt (O'Donnell) is immediately captivated by Casey (Barrymore), the beautiful and unpredictably rebellious new girl in town who refuses to play by the rules! But when they're faced with permanent separation, they decide to leave everything behind and run away together...and run head-on into the kind of passion, fun and excitement you won't soon forget!