Why Him?
An overprotective dad (Bryan Cranston) visits his daughter at Stanford where he meets his biggest nightmare: her eccentric Silicon Valley billionaire boyfriend (James Franco).
Ned (Bryan Cranston), an overprotective dad, visits his daughter at Stanford where he meets his biggest nightmare: her well-meaning but socially awkward Silicon Valley billionaire boyfriend, Laird (James Franco). A rivalry develops and Ned's panic level goes through the roof when he finds himself lost in this glamorous high-tech world and learns Laird is about to pop the question.