Black Belts
Determined to prove himself a Compton legend like his ex-fighter dad, an offbeat teen steals the family’s secret martial arts technique to use at a well-renowned underground dojo. Seeking respect amongst peers, he learns quickly that there’s more to being a man than throwing hands.