Great Expectations
Based on the Charles Dickens classic, this dramatic tale charts the course of a young man’s passage to manhood and the influence of the special people who change his life forever.
An aspiring artist (Ethan Hawke) who has been obsessed since childhood with Estella (Gwyneth Paltrow), the niece of a very wealthy woman, convinces the adult Estella to model for him. This leads to the possibility of Finn's dearest hopes being realized, along with his darkest fears, in this contemporary retelling the Charles Dickens classic that also stars Robert De Niro and Anne Bancroft.