Liv and Maddie
The series follows smart and witty fifteen-year-old identical twins Liv and Maddie and their tight-knit family (younger brothers Joey and Parker, and parents Pete and Karen).
The series follows smart and witty fifteen-year-old identical twins Liv and Maddie and their tight-knit family (younger brothers Joey and Parker, and parents Pete and Karen). As an outstanding student and school basketball phenomenon, Maddie’s popularity is on the rise… that is until Liv, a popular television star whose hit show has just finished its run, makes a triumphant return to their Wisconsin high school. Complicating their teenage life even more is that their parents both work at their school.