Lucy in the Sky
Natalie Portman stars in this captivating drama inspired by true events about an astronaut who struggles to adapt to her everyday life following a transcendent mission in space.
Natalie Portman and John Hamm star in this captivating drama inspired by true events ripped from the headlines. After star astronaut Lucy Cola (Portman) earns a coveted spot in a NASA mission, she’s moved by the transcendence of being in space. But when she returns to earth, her everyday life feels too small. Soon, she engages in a reckless love triangle that threatens her career and her sanity.