Tick Tock Tale
A quirky mantle clock is the laughing stock of the shop. But when the clock foils a robbery, the unlikely hero proves that even imperfection can lead to something extraordinary.
From the foggy streets of Victorian London comes a comedic tale of an underdog who uses his imperfection to achieve something extraordinary. Time is running out when an antique clock shop is ransacked and robbed, leaving the fate of the kidnapped clocks in the small hands of an outcast who seems a little cuckoo.