Swiss Family Robinson
This heroic tale chronicles the courageous exploits of the Robinson family after they are shipwrecked on a deserted island. They skillfully overcome the obstacles of nature and transform their new home into a “civilized” community. But the ultimate challenge lies ahead when a band of cutthroat pirates threaten to destroy the Robinsons’ makeshift paradise.