Sound of the Police
From acclaimed filmmaker Stanley Nelson, Sound of the Police digs deep into America’s long and painful history of police brutality and misconduct in Black communities. This film traces the tragic history of African Americans and the police from slavery to the present day, revealing what brought us to this moment of civil unrest and upheaval.
From acclaimed filmmaker Stanley Nelson, Sound of the Police digs deep into America’s long and painful history of police brutality and misconduct in Black communities. This film traces the tragic history of African Americans and the police from slavery to the present day, revealing what brought us to this unsettling moment of civil unrest and upheaval.