Cinderella Man
The story of depression-era fighter and folk hero Jim Braddock, who defeated heavyweight champ Max Baer In a 15-round slugfest in 1935.
Academy Award winners Russell Crowe and Renee Zellweger star in this triumphant, powerfully inspiring true story. In a time when America needed a champion, an unlikely hero would arise, proving how hard a man would fight to win a second chance for his family and himself. Suddenly thrust into the national spotlight, boxer Jim Braddock would defy the odds against him and stun the world with one of the greatest comebacks in history. Driven by love for his family, he willed an impossible dream to come true.