Down Periscope
Lt. Commander Thomas Dodge finds himself in command of a junked World War II submarine manned by a group of navy misfits.
A third rate crew of navy misfits is ordered to pilot a broken down sub during war exercises. In so doing, they prove themselves and the ship by cleverly penetrating Norfolk's modern defense system.