The Night House
Reeling from the unexpected death of her husband, Beth is left alone in the lakeside home he built for her. Before long, disturbing visions of a presence in the house begin to beckon her with a ghostly allure. Yearning for answers, she begins digging into her husband’s belongings, only to discover strange and disturbing secrets.
Reeling from the unexpected death of her husband, Beth is left alone in the lakeside home he built for her. She tries as best she can to keep it together, but then nightmares come – disturbing visions of a presence in the house calling to her, beckoning her with a ghostly allure. Against the advice of her friends, she begins digging into her husband’s belongings, yearning for answers. What she finds are secrets both strange and disturbing – a mystery she’s determined to unravel.