Snoopy and Charlie Brown: The Peanuts Movie
Snoopy, the world's most lovable beagle and flying ace takes to the skies to pursue his arch-nemesis The Red Baron, while his best pal, Charlie Brown, begins his own epic quest.
Snoopy, the world's most lovable beagle and flying ace embarks upon his greatest mission as he takes to the skies to pursue his arch-nemesis The Red Baron, while his best pal, Charlie Brown, begins his own epic quest. From the imagination of Charles M. Schulz and Blue Sky Studios, the creators of the ICE AGE films, THE PEANUTS MOVIE proves that every underdog has his day.