True Lies
When a secret agent learns of his wife's extra-marital affair, he pursues her and uses his intelligence resources in a job he kept secret from her.
Arnold Schwarzenegger is special agent Harry Tasker, a top spy in the ultra-secret omega sector who also dances a mean tango - although to his neglected wife, Helen, (Jamie Lee Curtis) he's just a dull computer salesman. But while Harry's been busy fighting terrorists, Helen's been gathering secrets of her own. And when their two secret lives unexpectedly collide, Harry and Helen find themselves in the clutches of international terrorists, fighting to save not only their marriage but their lives as well.