Wild Lapland
Snow blankets the trees and green lights dance in a star-filled sky. For a brief time during the festive season, our thoughts turn to a winter wonderland, far to the north. It’s a place best known to outsiders as Lapland, the magical home of Santa Claus. But far from the festive lights, Santa’s home is even more enchanting than you may realise.