Win Win
A struggling lawyer and volunteer wrestling coach's chicanery comes back to haunt him when the teenage grandson of the client he's double-crossed comes into his life.
On the verge of bankruptcy, a lawyer who volunteers as a high school wrestling coach skims money from the estate of an elderly client, but, when the client's grandson, a gifted wrestler, comes to town, the lawyer admits his malfeasance and is ready to do so in court to protect the kid from his addict mother.