Buried Hearts
Seo Dongju, who hacked a political slush fund worth two trillion won, risks it all for revenge.
In order to survive, a man hacks into a political slush fund worth two trillion won. Unaware of the breach, a political puppet master has him killed. Miraculously, the man survives, and the puppet master celebrates this. However, as the man has lost all of his memory, the money has now become inaccessible.