Melissa & Joey
Mel is a local politician raising her niece Lennox and nephew Ryder with the help of Joe, a financial whiz who took the job of running Mel’s household. Meanwhile, Mel & Joe contemplate a relationship.
Mel Burke is a local politician raising her niece Lennox and nephew Ryder with the help of Joe Longo, a financial whiz who took the job of running Mel’s household after Mel’s sister caused him to unfairly lose his job in a business scandal. Meanwhile, Mel & Joe contemplate a relationship.