Not Dead Yet
“Not Dead Yet” follows Nell Serrano (Gina Rodriguez), a broke and newly single, self-described disaster, working to restart the life and career she left behind 10 years ago. When she lands the only job she can find — writing obituaries — Nell starts getting life advice from an unlikely source.
“Not Dead Yet” follows Nell Serrano (Gina Rodriguez), a broke and newly single, self-described disaster, working to restart the life and career she left behind 10 years ago. When she lands the only job she can find — writing obituaries — Nell starts getting life advice from an unlikely source. Adapted from the book, Confessions of a 40-something F**k Up, by Alexandra Potter.