Perfect Wife: The Mysterious Disappearance of Sherri Papini
Keith and Sherri Papini’s seemingly idyllic family life is shattered when Sherri vanishes from their rural California neighborhood, triggering a frenzied search that becomes news around the world. But once Sherri is found, a new nightmare begins.