The Equalizer
Former black ops commando Robert McCall is living a quiet life in Boston after faking his death. But McCall’s hideout and his quiet life are thrown into turmoil after he comes to the aid of a young girl.
Denzel Washington plays a former black ops commando who faked his death for a quiet life in Boston. He comes out of his retirement to rescue a young girl, Teri (Chloë Grace Moretz), and finds himself face to face with Russian gangsters.