The Equalizer 2
Former DIA operative Robert McCall is targeted by a rogue unit of government agents-turned-mercenaries after a longtime friend is brutally murdered in a coverup. The defender of the downtrodden, McCall seeks to turn the tables on the deadly assassins who are out to destroy him.
If you have a problem and nowhere else to turn, Robert McCall will help – he is The Equalizer. McCall has been aiding the beaten, exploited, and oppressed by serving an unflinching justice. But when McCall's dangerous past cuts especially close to home, he will need all of his skills to settle the score. This time, he must come face to face with highly trained assassins who will stop at nothing to destroy him.