Pitch Perfect 2
After a scandal threatens to derail their senior year, the three-time defending champs, Barden Bellas, worry that they've lost their harmony for good. With one chance left at redeeming their legacy, they must face off against the toughest competition on the planet: German supergroup Das Sound Machine, and fight to win at the World Championships of A Cappella.