Pitch Perfect 3
After the highs of winning the World Championships, and now graduated from college, the Bellas are split apart and discover there are no job prospects for making music with only your mouth. But when they get the chance to reunite for a European USO tour, this group of awesome nerds come together to make music, and some questionable decisions, one last time.