Little Grey Wolfy. The Winter Story
In the sleeping winter forest, all is white, cold and silent. And Little Grey Wolfy is lonely and hungry. But everything changes when, as if by magic, he finds an unusual book. A fantastic adventure begins, and the world around him is suddenly filled with bright colors and life.
In the sleeping winter forest, all is white, cold and silent. And Little Grey Wolfy is lonely and hungry. But everything changes when, as if by magic, he finds an unusual book. A fantastic adventure begins, and the world around him is suddenly filled with bright colors and life. Wolfy and his friends prove that with a book and an imagination, anything is possible. A book is a way to the wonderful world. The magic world, that is always nearby and ready to open its doors in front of you, if you only open the book and open your heart and your eyes wider.