Snel met Miljuschka
On 'Snel met Miljuschka,' Miljuschka helps you create the most delicious dishes in the least amount of time. After all, you know the drill: life is getting busier and busier, taking the kids to school, going to work, making time for sports, doing your shopping, and on top of it all, there’s cooking to do. Miljuschka provides inspiration for the most delicious, and most importantly, easy dishes.
Miljuschka starts the new year with a nice and healthy Harissa shakshuka and chicken stew.
Miljuschka makes two simple recipes packed with vitamins: couscous salad and cauliflower pasta.
Today, Miljuschka makes a tomato and fennel traybake soup, with a tropical 'mess' for dessert.
For spice lovers, Miljuschka makes a spicy chicken noodle soup, and then a spicy tuna poke bowl.
Today, Miljuschka makes an appetizer of sushi rice balls, and for main, a superfood freekeh salad.
Today, Miljuschka makes rotolo of zucchini, and doesn’t skip dessert with healthy brownies.
Miljuschka makes an appetizer of roasted carrot hummus and an easy roasted feta traybake for main.
Miljuschka’s two dishes today are kimchi quesadillas and green gnocchi with eggplant meatballs.
Today, Miljuschka makes a poached lemongrass chicken and chocolate peanut butter mousse jars.
Miljuschka makes two dishes with a Japanese twist: teriyaki salmon and fried rice pudding bars.
Miljuschka makes easy roasted parsnips with bell pepper fennel oil, and a shrimp lentil curry.