Miljuschka's Street Food Vietnam
Miljuschka takes us on a journey of discovery through the versatile and colorful Vietnamese street food kitchen. In each episode, which takes place in a different region, we explore the Vietnamese kitchen following 8 Vietnamese dishes. At the end of each episode, she cooks a dish so that you can recreate it at home. Think of dishes such as bahn mi, pho, noodles, dumplings and steam buns.
Miljuschka takes us on a journey of discovery through the versatile and colorful Vietnamese street food kitchen. In each episode, which takes place in a different place in the country, we explore the Vietnamese kitchen following 8 Vietnamese dishes. At the end of each episode, she cooks a dish so that you can recreate it at home. Think of dishes such as bahn mi, pho, noodles, dumplings, steam buns and street BBQ. In addition to all the delicious street food, we also see the rich local culture of Vietnam, not to mention the beautiful nature.
Miljuschka discovers the most colourful and sometimes very special dishes of Hanoi.
Miljuschka discovers the culinary treats in the old Imperial capital of Vietnam.
Miljuschka not only discovers the flavors of Hoi An, but also visits the party of lights.
Miljuschka discoveres the Street Food kitchen in Nha Trang. And she learns how to fish with a spear.