Look Beyond
“There are two roads: one is more challenging, the other is easier to take…”. The rugby player Ian McKinley has chosen the hardest, along with his family. A story of courage, determination and sharing. A long journey, from the accident during the match, to the return to the rugby fields at the highest levels.