Sharks Up Close with Bertie Gregory
Bertie is in South Africa on his most audacious mission yet: filming great white sharks without a protective cage as they hunt in the shallows.
Bertie heads to South Africa for his most audacious mission yet. The wild waters here are a hotspot for one of the ocean’s most famous and feared predators, the great white shark. Diving in the shallows without a cage, Bertie will attempt to film these huge sharks. By entering their domain, he discovers the challenges they face on our rapidly changing planet.