Miraculous World Paris: Tales of Shadybug and Claw Noir
Ladybug and Cat Noir discover that there's a parallel world in which the Miraculous Ladybug and Cat Noir are the villains, and the Miraculous Butterfly is the hero.
Miraculous carriers from a parallel world appear in Paris. Ladybug and Cat Noir seem to be chasing Butterfly, just as Ladybug and Cat Noir usually do... except that for them, everything is reversed. And it's for the wrong reasons that Shadybug and Claw Noir want to take over Hesperia's Miraculous. Can Ladybug and Cat Noir help Hesperia make Shadybug and Claw Noir better people?