That One Word - Feyenoord
Dutch football club Feyenoord operates inside for the extent of the 2020/21 season due to the COVID-19 global pandemic. Unique footage from inside the locker room and beyond the walls of the boardroom bring the club and all key personalities closer to the audience than ever before.