Kingdom of the Polar Bears
As the ice recedes on the Hudson Bay, a mother polar bear and her two cubs struggle to overcome the many obstacles brought on by climate change.
As winter shortens and the ice recedes on the Hudson Bay, a mother polar bear and her two cubs struggle to overcome the many obstacles brought on by climate change. Bear guide Dennis Compayre follows the family and witnesses this incredible feat of survival and resilience.